Intrebari frecvente

Speram ca in cele ce urmeaza sa gasesti raspunsul potrivit intrebarilor tale. In cazul in care raspunsurile nu sunt cele pe care le cauti te rugam sa ne contactezi via:
live chat
adresa de e-mail support@peteco.ro

De ce sa comand online?

Iti oferim o gama larga de produse. Prezentarea acestora este facuta intr-un mod transparent fiind foarte usor sa faci o comparatie corecta conform cu propriile asteptari.

Salvezi timp! Comenzile sunt inregistrate indiferent de ora cand ai timp sa iti faci cumparaturile si preluate in ordinea inregistrarii lor, te poti razgandi oricand in timpul in care iti definesti cosul de cumparaturi si avem o politica de retur conform legii 44/2014.

Poti verifica oricand traseul comenzii tale de la inregistrare si pana la livrare.

Comunici online, activ,cu noi conform orarului afisat pe site.

Ai oricand acces la istoricul comenzilor tale pentru o administrare cat mai eficienta a cumparaturilor.


Cum platesc

Modalitatile de plata acceptate pe site-ul Peteco.ro:

  • Plata ramburs
  • Plata via oficiul postal
  • Plata cu cardul bancar
  • Plata via sisteme de plata nebancare, pe baza de card

Pentru mai multe detalii recomandam parcurgerea sectiunii "Termeni si conditii"


Pot achita o comanda in rate sau in conditii de discount conform cardului pe care il detin?

Periodic vom promova campaniile concepute de catre partenerii nostri pentru tine. In cazul in care campaniile respective includ modalitati de plata cu cardul in rate sau vor acorda un anumit procent de discount cu siguranta aceste informatii se vor regasi in regulamentul de campanie pe care il recomandam a fi parcurs de catre toti cei interesati de achizitionarea de produse de pe site-ul Peteco.


Cand se livreaza comanda mea?

Alegi produsele dorite, finalizezi cosul de cumparaturi, alegi modalitatea de plata si iti dai acceptul final, ulterior un mail de confirmare va fi transmis din partea noastra via adresa de e-mail inregistrata conform setarilor efectuate la deschiderea contului de user. Primirea e-mail-ului confirma plasarea comenzii si din acest moment incepe sa se consume timpul de livrare.
E-mail-ul va contine:

  • Detaliile comenzii
  • Data estimativa de livrare (ne rezervam dreptul de a nu fi afectati de eventualele probleme intampinate de catre firma de curierat responsabila pentru livrarea produselor). Produsele partenerilor Peteco au termen de livrare estimate la 24-48 ore sau este comunicat de catre partenerul lui Peteco via e-mail de confirmare pentru plasarea comenzii.
  • Datele de contact apartinand firmei de curierat si modalitatea de urmarire a comenzii pana la livrare. Pentru a folosi sistemul de tracking este necesara logarea pe contul de user in sectiunea "istoric comenzi".

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

Poti oricand in termen de 30 minute sa modifici/anulezi comanda folosind:

  • contactandu-ne pe chat-ul online;
  • via e-mail support@peteco.ro.

Trebuie sa stii datele de identificare ale contului tau de user si numarul comenzii plus detaliile pentru ca vom confirma impreuna anularea comenzii.


Nu am primit factura. Ce fac?

Printre avantajele folosirii unui cont de user se numara si administrarea propriilor comenzi, de la varietatea produselor folosite, modalitati si istoric al platilor, pana la parcurs si timp de livrare. Facturile generate prin achizitia produselor sunt deasemenea salvate pe contul tau de client si pot fi descarcate in mod electronic oricand. Factura poate fi printata sau salvata (recomandam pentru protejarea mediului inconjurator) selectand comanda din urma careia a rezultat. Deasemenea e-mail-ul care confirma comanda va contine si facture cu optiune de descarcare.


Cum procedez daca am gresit datele de facturare?

Daca ai finalizat comanda, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Pentru refacturarea trebuie sa tinem cont de faptul ca se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, te rugam sa ne transmit un e-mail pe adresa support@peteco.ro atat cu datele din comanda initiala, cat si cu noile date de facturare.


Ce fac daca am primit alt produs, daca comanda este incompleta sau nu sunt multumit de produsul primit?

Daca ai identificat problema in momentul livrarii iti recomandam sa ne contactezi.

  • via e-mail support@peteco.ro precizand datele comenzii si aspectele care te nemultumesc;
  • live chat mentionand in convorbirea telefonica datele comenzii si aspectele care te nemultumesc.

Comunicarea in timp oportun ne va ajuta sa gasim solutia optima de rezolvare, insa depasind termenul de 48 de ore nu garantam o solutionare pozitiva a situatiei. Produsele achizitionate de la partenerii Peteco vor fi completate, dupa caz, la livrare, de un certificate de garantie care va contine detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.


Cum pot trimite produsul defect in service

Te rugam sa ne contactezi:

  • via e-mail support@peteco.ro precizand datele comenzii, tipul garantiei si a service-ului recomandat si aspectele care te nemultumesc;
  • prin live chat mentionand datele comenzii, tipul garantiei si a service-ului recomandat si aspectele care te nemultumesc si in maximum 48 de ore lucratoare, sau dupa caz conform politicii aplicate de partenerul Peteco.ro, un curier va veni la tine si va ridica produsul defect.


Ce fac daca nu am gasit certificatul de garantie

Un alt avantaj al utilizarii unui cont de user: te autentifici, accesezi sectiunea "Garantiile mele" si selecteazi produsul pentru care nu exista garantia in colet. Folosind optiunea "Descarca" poti salva sau printa (recomanda insa protejarea mediului inconjurator) documentul. In cazul in care nu exista un certificat de garantie in contul tau si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect in maxim 48h de la primirea coletului:

  • via e-mail support@peteco.ro precizand datele comenzii, tipul garantiei si a service-ului recomandat si aspectele care te nemultumesc;
  • live chat mentionand datele comenzii, tipul garantiei si a service-ului recomandat si aspectele care te nemultumesc
    Comunicarea in timp oportun ne va ajuta sa gasim solutia optima de rezolvare, insa depasind termenul de 48 de ore nu garantam o solutionare pozitiva a situatiei.


Cum procedez pentru returul produsului?

In primul rand trebuie sa fim atenti la eligibilitatea produsului pentru retur, nu toate produsele sunt eligibile pentru retur. In primul rand produsul nu trebuie sa se regaseasca in lista produselor neeligibile pentru retur sau trebuie sa fie in aceeas stare in care a fost livrat (nu prezinta zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice). Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original. In cazul in care te afli in situatia de a returna produsul primit te rugam sa ne contactezi:

  • via e-mail support@peteco.ro precizand datele comenzii, aspectele care te nemultumesc si contul in care doresti sa iti fie returnata suma platita daca plata a fost facuta la livrare in numerar;
  • via live chat mentionand datele comenzii, aspectele care te nemultumesc si contul in care doresti sa iti fie returnata suma platita daca plata a fost facuta la livrare in numerar.
Recomandam citirea politicii de retur aplicata de Peteco.ro si conform cu ordonanta de urgent nr.44/2014, publicata in M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.


In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

In caz de retur vom vira banii urmand traseul platii initiale, creditand contul platitor sau un cont mentionat ulterior daca plata a fost facuta la livrare in numerar. Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului sau urmand pasii recomandati de partenerii Peteco.ro, dupa caz. Recomandam citirea politicii de retur aplicata de Peteco.ro si conform cu ordonanta de urgent nr.44/2014, publicata in M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.


Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, poti folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o noua comanda. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa inregistrezi comanda:

  • via e-mail support@peteco.ro precizand datele comenzii intiale, detalii returului si informatiile referitoare la noua comanda;
  • via live chat precizand datele comenzii intiale, detalii returului si informatiile referitoare la noua comanda.
Te vom ajuta sa modifici rambursul. Recomandam citirea politicii de retur aplicata de Peteco.ro si conform cu ordonanta de urgent nr.44/2014, publicata in M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.


Se pot returna produsele resigilate?

Da. Produsele resigilate beneficiaza de aceleasi conditii de retur ca si produsele noi. Recomandam citirea politicii de retur aplicata de Peteco.ro si conform cu ordonanta de urgent nr.44/2014, publicata in M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.


Am primit voucher si am incercat sa il folosesc la o comanda, dar nu se aplica.
Ce trebuie sa fac?

Daca ai incercat sa folosesti un voucher asigura-te ca ai introdus codul corect. Daca nu stii codul, intreaba persoana care ti-a oferit voucherul. Daca ai incercat sa aplici pe o comanda un voucher castigat intr-o campanie, verifica daca produsul pe care vrei sa il comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie. Daca produsul face parte din categoriile participante la campanie si nu reusesti sa aplici codul vocuherului pentru plata comenzii, te rugam sa ne contactezi:

  • via e-mail support@peteco.ro precizand datele voucherului si a comenzii in cazul careia doresti sa fie aplicat;
  • via live chat mentionand datele voucherului si a comenzii in cazul careia doresti sa fie aplicat.