Speram ca in cele ce urmeaza sa gasesti raspunsul potrivit intrebarilor tale. In cazul in care
raspunsurile nu sunt cele pe care le cauti te rugam sa ne contactezi via:
live chat
adresa de e-mail support@peteco.ro
Iti oferim o gama larga de produse. Prezentarea acestora este facuta intr-un mod transparent fiind foarte usor sa faci o comparatie corecta conform cu propriile asteptari.
Salvezi timp! Comenzile sunt inregistrate indiferent de ora cand ai timp sa iti faci cumparaturile si preluate in ordinea inregistrarii lor, te poti razgandi oricand in timpul in care iti definesti cosul de cumparaturi si avem o politica de retur conform legii 44/2014.
Poti verifica oricand traseul comenzii tale de la inregistrare si pana la livrare.
Comunici online, activ,cu noi conform orarului afisat pe site.
Ai oricand acces la istoricul comenzilor tale pentru o administrare cat mai eficienta a cumparaturilor.
Modalitatile de plata acceptate pe site-ul Peteco.ro:
Pentru mai multe detalii recomandam parcurgerea sectiunii "Termeni si conditii"
Periodic vom promova campaniile concepute de catre partenerii nostri pentru tine. In cazul in care campaniile respective includ modalitati de plata cu cardul in rate sau vor acorda un anumit procent de discount cu siguranta aceste informatii se vor regasi in regulamentul de campanie pe care il recomandam a fi parcurs de catre toti cei interesati de achizitionarea de produse de pe site-ul Peteco.
Alegi produsele dorite, finalizezi cosul de cumparaturi, alegi modalitatea de plata si iti
dai acceptul final, ulterior un mail de confirmare va fi transmis din partea noastra via
adresa de e-mail inregistrata conform setarilor efectuate la deschiderea contului de user.
Primirea e-mail-ului confirma plasarea comenzii si din acest moment incepe sa se consume
timpul de livrare.
E-mail-ul va contine:
Poti oricand in termen de 30 minute sa modifici/anulezi comanda folosind:
Printre avantajele folosirii unui cont de user se numara si administrarea propriilor comenzi, de la varietatea produselor folosite, modalitati si istoric al platilor, pana la parcurs si timp de livrare. Facturile generate prin achizitia produselor sunt deasemenea salvate pe contul tau de client si pot fi descarcate in mod electronic oricand. Factura poate fi printata sau salvata (recomandam pentru protejarea mediului inconjurator) selectand comanda din urma careia a rezultat. Deasemenea e-mail-ul care confirma comanda va contine si facture cu optiune de descarcare.
Daca ai finalizat comanda, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Pentru refacturarea trebuie sa tinem cont de faptul ca se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, te rugam sa ne transmit un e-mail pe adresa support@peteco.ro atat cu datele din comanda initiala, cat si cu noile date de facturare.
Daca ai identificat problema in momentul livrarii iti recomandam sa ne contactezi.
Comunicarea in timp oportun ne va ajuta sa gasim solutia optima de rezolvare, insa depasind termenul de 48 de ore nu garantam o solutionare pozitiva a situatiei. Produsele achizitionate de la partenerii Peteco vor fi completate, dupa caz, la livrare, de un certificate de garantie care va contine detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.
Te rugam sa ne contactezi:
Un alt avantaj al utilizarii unui cont de user: te autentifici, accesezi sectiunea
"Garantiile mele" si selecteazi produsul pentru care nu exista garantia in colet. Folosind
optiunea "Descarca" poti salva sau printa (recomanda insa protejarea mediului inconjurator)
documentul. In cazul in care nu exista un certificat de garantie in contul tau si nu ai
gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect in maxim 48h de la primirea
coletului:
In primul rand trebuie sa fim atenti la eligibilitatea produsului pentru retur, nu toate
produsele sunt eligibile pentru retur. In primul rand produsul nu trebuie sa se regaseasca
in lista produselor neeligibile pentru retur sau trebuie sa fie in aceeas stare in care a
fost livrat (nu prezinta zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri
electrice). Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul
original. In cazul in care te afli in situatia de a returna produsul primit te rugam sa ne
contactezi:
In caz de retur vom vira banii urmand traseul platii initiale, creditand contul platitor sau un cont mentionat ulterior daca plata a fost facuta la livrare in numerar. Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului sau urmand pasii recomandati de partenerii Peteco.ro, dupa caz. Recomandam citirea politicii de retur aplicata de Peteco.ro si conform cu ordonanta de urgent nr.44/2014, publicata in M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.
Da, poti folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o noua comanda. Tot ceea ce trebuie
sa faci este sa inregistrezi comanda:
Da. Produsele resigilate beneficiaza de aceleasi conditii de retur ca si produsele noi. Recomandam citirea politicii de retur aplicata de Peteco.ro si conform cu ordonanta de urgent nr.44/2014, publicata in M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.
Daca ai incercat sa folosesti un voucher asigura-te ca ai introdus codul corect. Daca nu
stii codul, intreaba persoana care ti-a oferit voucherul. Daca ai incercat sa aplici pe o
comanda un voucher castigat intr-o campanie, verifica daca produsul pe care vrei sa il
comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie. Daca produsul face parte
din categoriile participante la campanie si nu reusesti sa aplici codul vocuherului pentru plata
comenzii, te rugam sa ne contactezi: